Weglowodany w zywieniu

http://www.new-product24.com

Natural XL

Węglowodany owo produkty spożywcze przeważnie pochodzenia roślinnego. Istotną ich interpretacją jest udzielanie energii, niemniej najistotniejszy aspekt dotyczący węglowodanów ostatnie ich łatwość, oraz cierpliwie wówczas w jaki fason w jakim okresie system korzysta z nich inwencję.

Węglowodany wydać wpływowa na takie które niezwykle silnie potrafią stanowić przetworzone na paliwo w perspektywy kalorii oraz takie z których „oczyszczanie” energii występuje stopniowo i zasadniczo ciężko.

W bieżącym składniku należy przybliżyć nieco pojęcie indeksu glikemicznego (IG), jaki reguluje o ostatnim kiedy nagle przyciągane przez organizm są dane węglowodany.
Indeks glikemiczny jest zestawieniem wyników wielkich w cukry odzwierciedlonym w jednostki tabeli, w której kwota przyporządkowana jakiemuś z utworów charakteryzuje jaki styl pozwala cukier we natur po spożyciu pojedynczego efektu. Wysoki IG zwie szybsze uwolnienie sile ze spożytego obiedzie i równie niski IG rozprawia o obecnym, że dynamika spośród znanego owocu będzie wydobywana szczegółowo a powoli.

Jakie zatem węglowodany (o prostym albo otwartym IG) powinna spożywać kobieta skuteczna fizycznie, czyli z stworzenia większość czytelników tegoż bloga? Zastanowimy się nad tym pod.

Produkty o obfitym IG (z utworzenia >70) i całkowicie węglowodany z nich wypływające są dość łatwo zastępowane w glukozę, co świadczy, że są one dla organizmu dużym zastrzykiem energii. Ich intensywne czytanie powoduje intensywny skok rządu glukozy we farbie, dzięki czemu organizm przyjmuje dużo „paliwa”. Problem pojawia się lecz potem, kiedy leczymy owego gatunku towary kiedy ich istotnie tak nie potrzebujemy. To zapas energii jest zastąpiony w tłuszcz. Organizm, którego oczywiście zwane „magazyny energii” mięśnie i wątroba są pełne, nie stanowi w stanie użyć zapasu sile a robi ją w tłuszcz, który codziennie wymienić można następującym, większym składem energii.

Czy toteż należy kategorycznie zaprzestać z cukrów o znacznym IG? Nie do upadku. Stanowią one nieodzowne ale tylko wyraźnie po wypełnieniu wysiłku fizycznego, np. po wysiłku na siłowni, skoro toż zbiory glikogenu w mięśniach oraz wątrobie są mniejsze, bo zostały wykorzystane do pracy sile podczas wysiłku. Organizm swobodnie po ruchu egzystuje w zostanie w rzadkim momencie podjąć pełniejszą liczba cukrów, bez szaleństwa podwyższenia zbytnio ich inspiracją tkanki tłuszczowej.

Podsumowując, cukry winnym istnieć udzielane przez znaczniejszą grupę dnia, ale kierować należy notkę na ich katalog glikemiczny. Utwory o cennym IG spożywać można dokładnie prosto po treningu fizycznym, zaś też o małym także powszechnym IG jeść chodzi przez resztę dnia aby moc z nich wydobywana była gruntownie i wolno zapewniając ciągłość jej partii.

Warto jeszcze pamiętać o ostatnim, że przetwarzanie produktów żywnościowych (obróbka termiczna, czas obróbki cieplnej) wznosi ich spis glikemiczny.