5 sposobów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne wiesz dobrze o tym, że ćwiczenia działają pozytywnie na stan zdrowia. Ale czy wiesz, iż zajęcia na siłowni pozwalają również czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeśli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, zwiększysz swoje seksualne możliwości, sprawność oraz wigor. Poznaj 5 typów ćwiczeń, które najskuteczniej poprawią twoje łóżkowe zdolności!
Ćwiczenia ciężarowca
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien rekomendować ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy pragną polepszyć jakość swojego seksu. Ten rodzaj treningów stymuluje produkcję testosteronu, który jest kluczowym hormonem odpowiedzialnym za męski popęd seksualny. Zdecyduj się na plan ćwiczeniowy z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, iż poczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Poziom testosteronu rośnie, gdy wykonujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. tania kamagra

Aby ulepszyć jakość życia seksualnego, rób pompki, przysiady oraz brzuszki. Ćwiczenia budujące mięśnie wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając poczuć większe zadowolenie z seksu. Rozwój górnych partii ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – sporo z tych mięśni pracuje w czasie stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre również dla mężczyzn – umożliwiają przedłużenie stosunku oraz upraszczają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada też za wstrzymywanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają sprawność mięśni dna miednicy, co pozytywnie wpływa na jakość seksu. Mężczyźni mogą używać mięśni Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je zanim dojdzie do orgazmu. wiecej znajdziecie tutaj potencja

Komentarze są wyłączone.