Dieta na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym elementem mającym wpływ na potencję jest prawidłowe jedzenie. Właściwa dieta jest w stanie poprawić nie tylko poziom potencji, lecz też płodność. Zwróćmy chociażby uwagę na to, co tracimy podczas ejakulacji. Jak powszechnie wiadomo, dochodzi wtedy do dosyć poważnych ubytków selenu. Łatwo go unormować jedząc niektóre ryby, wybrane orzechy, cebulę lub zarodki pszenicy. Inny tak samo istotny składnik naszego męskiego menu to cynk, który odpowiedzialny jest za przemianę testosteronu, ten z kolei jest odpowiedzialny za popęd seksualny. Podczas nadużywania alkoholu czy palenia tytoniu spada poziom cynku, ale szybko można go zwiększyć poprzez warzywa strączkowe, wybrane ryby, niektóre mięsa, żółtka jaj czy ostrygi.
Niezwykle istotnym składnikiem jest też arginina, która stanowi osiemdziesiąt procent spermy. Arginina przyśpiesza wytwarzanie spermy i zwiększa czas życia plemników. Składnik tadalis ten uczestniczy również w procesie chemicznym zmiany w tlenek azotu, dzięki czemu naczynia krwionośne ulegają powiększeniu i ma miejsce lepsza erekcja. Argininę znajdziemy w takich składnikach jak czekolada, wołowina, orzechy nerkowca, niektóre ryby, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Warto zwrócić również uwagę na witaminy, przede wszystkim na witaminę E, która jest określana witaminą płodności. Spotkamy ją w warzywach liściastych, jajach, nasionach pszenicy a także ciemnym pieczywie. Jeszcze jedna witamina to beta-karoten, jaka ma wpływ na poprawne uwalnianie hormonów. Jeśli musimy unormować jego niedobory warto sięgnąć do marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie tani cialis

Komentarze są wyłączone.