Tajemnica Twojej siły

indeks1
Klucz do twojej siły

Co w takim układzie działa? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o swoją wagę. Wyszło na jaw, iż nadprogramowa liczba kilogramów w postaci tłuszczyku sprzyja obniżaniu się poziomu testosteronu we krwi. I na odwrót – redukcja ilości tkanki tłuszczowej powoduje podniesienie poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to istotne składniki odżywcze, których działalność polega między innymi na współtworzeniu kilku hormonów, na przykład… testosteronu. Rozciągnięte w czasie albo częste głodówki lub całkowite
cialis bez recepty
usunięcie wszelkiego typu tłuszczów z jadłospisu, mimo małej albo dobrej wagi ciała także może negatywnie wpłynąć na poziom tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Postępuj zgodnie z zasadą „to, co dobre dla mojego serca, jest odpowiednie dla mojego penisa”. Nadmierne konsumowanie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w naczyniach krwionośnych. Skutkiem tego zmniejsza się ich średnica, a w ślad za tym – transfer krwi. Ponieważ erekcja polega na napełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie muszę chyba mówić jaki będzie skutek, kiedy tej krwi do omawianego narządu dopłynie zbyt mało. Wszystko jest dla ludzi, jednakże, jeżeli chcesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ulubione „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, kamagra w zelu
kiełbasę, tłuste mielone lub boczek w różnej postaci odłóż na wyjątkowe okazje. W to miejsce zaprzyjaźnij się z warzywami (posiadają mnóstwo błonnika, który efektywnie wpływa na spadek ilości cholesterolu we krwi), spożywaj chude mięso oraz chudy nabiał, nie objadaj się codziennie żółtym serem.

Komentarze są wyłączone.